lördag 1 oktober 2011



Igår (fredag) var jag och Ollie på upptäcksfärd i trakterna häromkring Lofta. Vi hittade och slogs om rätten till en massa olika locations vi såg på vägen och njöt av det otroligt fina vädret.



Jag drog med mig min morfars gamla Konica. Mamma har haft den liggandes i bokhyllan där hemma i hur många år som helst. Jag tog över den för ett tag sedan, skickade in den på lagning och nu är den alltså redo för användning. Vi två hade vårt alldeles egna, första äventyr tillsammans vi med.





På väg hem hittade Ollie en gren som hon plockade upp lite på måfå. "Den här ska vi ha," sade hon, och mycket riktigt:



Tvättad och klar! Vi får se vad Nikkan tycker när hon kommer hem ...




Kolla hur otroligt vacker den är. Tack alla fina skalbaggar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar