onsdag 23 november 2011

Road tripping & Zombies


To set the moood.

För cirkus två veckor sedan trillade Jessica, Fredrik, Christoffer och jag ner till Malmö stad. Där väntade vänner, liten kisekatten och min mammas efterlängtade kramar. Här följer en sammanfattad bildberättelse från mina fartfyllda Skånedagar:


Till min stora glädje och upphetsning: brunch i form av Fanny, Anders och scones. Mums.


Jag trippade bort till SF, vid vars dörr jag blev nekad tillträde. Jävla alla helgon. Ack, mitt hjärta. Så det blev Akademie istället (för allting annat var ju öppet, så klart). Malmö, du är inte min vän! Det blev i alla fall en mysig lässtund vid kanalen innan familjen+mormor svepte in och tog med mig till:


Kyrkogården. Dags att hälsa på morfar :)





Finaste morfar - den riktige Mr. Schneider.


På kvällen gjorde mitt vackra Malmö-gäng ett försök till att samlas för kramkalas och senaste nytt. Såhär kan det se ut. Eller hur, Bartek?


Fatta vad jag kände mig älskar och ompysslad när kvällen var över. Mellan dig och mig, såhär, kan jag väl kanske erkänna att det fanns en hel del persuasion inblandat.


Till sist, vidare till helgens slitgöra: Zombies!!! Sådär lagom kladdig upplevelse. Häromdagen när jag skulle sminka mig blev jag alldeles sotig i ansiktet av penseln min. Zombiekvarlevor.


Amanda - du var en pärla. Nat - min broder!



2 kommentarer:

  1. OMG ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar zombiebilderna!!!

    SvaraRadera
  2. Alltså Bartek är den bästa människa som någonsin ritat en pipa!

    SvaraRadera